/ Vardag /

Få 7 gratisbud på MrSvensson!!



Länk - MrSvensson.se - Länk


Har hittat en jätterolig sida som liknar Budson, man tävlar med andra ord om att lägga det lägsta budet på något istället för det högsta, och om man är ensam om det lägsta budet så får man produkten för det priset =) Och där är massa olika grejer för både killar och tjejer =)

Sidan heter MrSvensson.se och om du registrerar dig nu (det är helt gratis) och fyller i kampanjkoden "tv" så får du lägga SJU STYCKEN bud helt gratis! =) Så passa på!

http://www.lvdp.se
/Lina

#1 / / Sara:

Tack så mycket, det var kul att höra!:)

#2 / / Jii:

SV: hejsan :) hoppas allt är bra med dig. :D Gud va kul, va glad jag blir :D

tack så mkt!

Ha en super bra dag!

take care!

#3 / / Nina:

tack så mycket! :)

#4 / / lilalili:

Jag tittar in här ibland oxå. Gillar ju vad du skriver och så! Vet du om du får fler eller färre besökare som klickar på din reklam nu? Jag blir nyfiken!

Ha en skön dag! Kramis

#5 / / Simon:

Tackar kanske tar in en titt för försker trots allt hitta nåt ps3 som den nörd jag är så söker även jag en fast till rätt prisklass så klart.

#6 / / Christoffer:

Hehe jaså du använder brorsan som ursäkt ;P hehe. Vågar du inte gå själv? =) Sist jag gick på en barnfilm var när Lejonkungen hade premiär! :P Fast barnfilmer kan vara rätt bra för övrigt. Vad händer för din del idag då? =)



// Loffe

#7 / / Anonym:

Hej

#8 / / Pemelie:

Jo jag tycker om att baka. Tänkte baka äppelpaj idag till efterrätt. Den där sidan lät ju jättebra. Ska ta mig en titt. Men kan man inte bara lägga typ en 50öring så är det ju lägsta budet? :D Ha det bra!

#9 / / Christoffer:

Hehe ja det är ju klart ;P hehe. Jag har väl inte samma tur då min bror är 16 år :P.

Det blir en lugn hemmakväll i min ensamhet =( Hoppas du får en trevlig kväll i alla fall, själv väntar jag på dina kommentarer och tänkte skriva lite! =)



// Loffe

#10 / / Isabelle:

hej! på mr svensson är det inte den som lägger det lägsta budet som vinner. Utan man lägger bud på 10öre åt gången och den som lägger sista budet vinner auktionen. Varje gång någon lägger ett bud förlängs tiden från 30sek till 2minuter beroende på vad det är för auktion.

Jag blev medlem igår och fick 9gratisbud och vann på det sista :)