/ Vardag /

Välkommen tillbaka min kära vän

Åh hej älskade feber, va roligt att du dyker upp igen och hälsar på. Jag har verkligen saknat dig.
 
Det började igår igen efter de tagit nya prover på mig, då talar de glatt om för mig att mitt infektionsvärde är bra igen så de sätter ut den stora dosen cortison och antibiotika som jag fått direkt i nålen och tar bort den. Istället får jag en annan liten förebyggande dos antibiotika i tablettform, vilket jag inte gillar egentligen för de sista gångerna de gjort så har jag fått feber direkt igen. Och jodå, redan igår på kvällen fick jag hög temp. Men de valde att avvakta lite, och nu ligger jag här med feber igen. 
 
Nu kommer vi till det som gör mig lite smått irriterad - NU kommer de på att jag varit resistent mot den antibiotikan i nästan en månad när de går tillbaka och tittar i mina prover!! Varför i helvete kollar de inte upp de direkt!? Snart finns det inga antibiotikor kvar som jag kan ta, och hur ska de hjälpa mig då!?