/ Vardag /

Ynklig var namnet.

Hej!

Oj vad jag har varit inaktiv nu, men jag ligger hemma med maginfluensa, supermysigt! Förhoppningsvis börjar de vända nu, haft ont i magen hela dagen och feber osv. men iaf fått behålla rostemackorna jag ätit. Något mer än så har jag inte vågat mig på. Eller jo, ett knäckebröd. Så idag heter jag inte Lina van der Putten, jag heter Lina van der Ynklig. Det är jättesynd om mig, bara så att ni vet det.


Tindra är helt fantastisk måste jag ju nämna, hon ligger brevid mig hela tiden, lämnar inte min sida för en sekund om hon inte ska äta eller dricka såklart. Slickar en på pannan och trycker sig mot en så man kan använda henne som huvudkudde (vilket jag gör också :P).

Ush nu blir de soffläge en liten stund till för mig innan jag ska förflytta mig till sängen. Kul liv. Kul inlägg. Bare with me.

/Lina