/ 1. Recept /

Leta bord i lugn och ro

Hej!

Satt precis och funderade lite på det här med internet, numera sköter man mer eller mindre allt genom internet. Man betalar räkningar, man köper kläder, skor och prylar i allmänhet, studerar, kollar på film och tv, spelar spel, beställer hem mat osv. Det med att beställa hem mat över internet, t.o.m. att få en hel veckomeny hemskickad med alla ingredienser färdiga att användas i en kasse. Nu har jag hittat en till smart (smart enligt mig iaf :)) grej man kan sköta över internet. Hitta bra restauranger utifrån prisklass, vad för mat man vill ha och var man bor och dessutom boka bord direkt över internet. Hur många gånger har man inte varit iväg och inte haft en aning om var man ska äta för att de ska passa både smaklökarna och plånboken, också slutar det med att man tar en pizza eller en korv av ren frustration? Här har man allt samlat på en hemsida. Tex restauranger i Malmö, Stockholm, Göteborg eller var man nu bor. Hela idéen tycker jag är kanonbra! Ska jag helt klart använda nästa gång jag ska iväg någonstans.

/Lina