/ Vardag /

Spöket öppnar köksluckorna nu också!

Hej!

Fan vilken träningsvärk jag har i armarna idag, gjorde armhävningar igår och idag kan jag knappt röra mig känns det som!

När jag gick upp imorse så mådde jag inte bra alls, yr, orkeslös och orkade knappt andas... Vet att det är för att jag började med GI igår. Men jag åt ett surdegsbröd gjort på rågmjöl från Danmark till frukost med massa fröer och kärnor i, inte så mycket kolhydrater och de lilla det är i är bra kolhydrater. Så nu mår jag lite bättre... Om jag börjar må dåligt igen så tar jag en macka till tänkte jag.

Idag ska vi till Gunilla, som vi köpte Dallas av. Vi ska mäta Dallas och gå igenom lite inför utställningen nu i slutet av februari, ska bli intressant och se hur de går för honom. Vi har egentligen inga planer på att börja ställa ut honom jättemycket, vi är mest nyfikna på hur allt går till och va de tycker om honom. Om de går bra kan man ju ställa ut någon gång ibland.



Vill ni förresten höra något scary som händå igår natt? Jag och Daniel satt vid tvn och helt plötsligt hör vi hur en kökslucka stängs ute i köket, precis som att den öppnas till hälften och sen att de är någon som bara släpper den så det lät väldigt högt. Vi bara tittar på varandra och går ut i köket och kollar, då sitter Tusse (kisen) och stirrar upp mot köksluckan ovanför vasken och luckan är öppen! Det finns verkligen inte en chans i världen att Tusse låg bakom det hela för han kommer inte ens upp där, och den var inte öppen innan - Det är vi 110% säkra på. Vi försökte komma på en vettig förklaring till det hela, men de gick inte, vi kom inte på någonting. Och då kommer jag på att förra veckan gick Daniel ut i köket och skulle hämta något och då frågar han mig varför jag öppnat en av köksluckorna (den ovanför fläkten - som jag knappt når!) och det var ju inte jag, men då intalade jag mig själv att de var Daniel som drev med mig bara för att slippa vara rädd, men nu satt vi ju båda i soffan och hörde luckan ute i köket...

Om det är någon som kan komma på en logisk förklaring till detta så hör gärna av er!

/Lina
#1 / / emeliiens -:

fy vad läskigt med luckorna! :o

#2 / / Baabyr:

Vilken söt bild!!!

#3 / / suzan:

hej allt bra med dig ?



kika gärna in min blogg och lämna en liten kommentar :D

#4 / / Nick:

hej checka min musikblogg http://guitarnick.blogg.se

#5 / / Robert Fernandez:

fin bild :)