/ 1. Recept /

Chili con carne

Hej!

Blev enkel mat ikväll, men ack så gott! Chili con carne, en sallad med hemmagjord dressing av bl.a. citrontimjan, vitlöksbladen (som jag planterade för någon vecka sen), olivolja och lite salt och så ett italienskt lantbröd till.



Nu ska vi lägga oss i soffan och kolla på någon film som Daniel blev helt paff över att jag inte sett...

/Lina
#1 / / EMMAS:

Lust att vara med i dagens blogg? anmäl dig i min blogg & 2st vinnare utses imorgon :D

#2 / / johanna:

FÖLJ MIN KAMP MOT ETT DROGFRITT LIV. Läs min blogg där jag skriver om mitt liv som föredetta narkoman och min passion för kläder och mode, och se modebilder, skvaller, de nyaste trenderna och politiken runt missbruk och narkomani. Hjälp mig att sprida budskapet, du har stort inflytande med dina läsare, du har makt. Hjälp mig få folk att få upp ögonen för bortglömda missbrukare som inte fått den hjälpen jag har fått. Media är makt. MVH JohannaZoe

#3 / / Daniel:

Mmm, Riktigt gott blev det, förvånad över hur gått chili con carne kunde vara! Tack Älskling!!

#4 / / sandra:

Vad är det i bilden??

#5 / / EMMAS:

Nu är dagens blogg avslutad. Kika in i min blogg och kolla om det blev du som vann :D

#6 / / Bella:

mysigt :)

#7 / / H N N I ♥:

gott det ser ut :)

#8 / / Morten Pedersen:

Chili con carne er en favoritt.

#9 / / LIN MELIKIE:

mmm det ser rikgit gott ut.

Chilli con carne?

så JÄVLA gott.

#10 / / Ann-Sofi:

Så gott det såg ut