/ Vardag /

Det måste sett så roligt ut!

Godmorgon!

Nu sitter jag och äter frukost.... Framför datorn... Jag vet, inte bra! Men jag dricker bara en smoothie så.

Idag ser mina planer ut som följande...

* Träna
* Duscha
* Baka matmuffins
* Göra GI-godis


Åhhh ni skulle sett vad som hände igår, jag lovar, om man sett det utifrån så hade man skrattat ihjäl sig! Jag har en fläskläpp just nu... Om vi säger som såhär så ifall jag visste att Tobias inte var så pricksäker så hade jag bett honom att GE mig mobilen istället för att KASTA den till mig!! Fan va ont de gjorde, och Samtidigt som jag ligger och tar mig för läppen och Tobias försöker dra bort mina händer från munnen så han kan se ifall det blöder så skrattar vi för vi fattar ju båda två hur otroligt roligt det måste ha sett ut!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sen blir det träning som gäller!

Vi hörs sen :)

#1 / / eelina:

Hejhej!

Har du en bild som du tycker förmedlar glädje/lycka?

I så fall ta en till på min blogg & anmäl dig till min fototävling!

Du har inget att förlora!

Kram!

#2 / / Magda:

God morgon fina lina

#3 / / mammis:

hej gumman!

fläskläppen blir ju bra när du ska till tandläkaren i morgon!!! bra taijming av bias!!

kram mammis!!!

#4 / / Anki:

haha det hade jag viljat se xD

#5 / / malin:

vad har du i den smothien på bilden ? ser god ut :)

#6 / / Aysel Lale R:

- såå gott det såg ut :D