/ Vardag /

My life is good right now =)

Idag har varit en bra dag :) Har fått endel gjort och det har varit riktigt skönt att gå tillbaka till vardagen igen :) Eller ja, det är ju inte som innan jul... Nu har jag helt plötsligt en ny njure, en lägenhet som håller på att fixas till, ett eget företag, mycket mer energi och ingen dialys =) Damn my life is good right now :P

Förresten, hon jag berättade om härromdagen, min kompis som också sitter i rullstol, hon har gått med på att bli intervjuad så jag mailade iväg frågorna till henne idag, så intervjun kommer antagligen komma upp här om någon dag eller två :) Jättekul att hon ville ställa upp!

Tips till andra bloggare: Vill du tjäna pengar på din hemsida? Klicka här!, det går snabbt och enkelt att sätta igång! =) 


http://www.lvdp.se
/Lina


Lite olika roliga hemsidor som jag tycker är värda att kolla in!
Och glöm inte min favoritsida, Budson
#1 / / Anonym:

ha en fin kväll!

#2 / / Anonym:

Tack för att du skrev detta om att tjäna pengar på hemsidan, hade registrerat mig men sen glömt bort det, ska ta itu med det.

Trevlig kväll.

#3 / / Anki:

Hej Lina! Jag har läst din blogg en tid. Man blir sååå glad när man läser den och ser hur du bara sprudlar av idéer från dig. Jag är imponerad av din energi du är fantastiks.



En liten fråga angående hemsidan som du har gjort till MSS är det den som ligger ute nu eller den har inte blivit publicerad ännu?



Mvh Anki

#4 / / Zandra:

har du bloggat om mig? :P

#5 / / shibby:

kul att du börjar med intervjuer så snart ;D ska med börja har 3 st bloggare som vill vara med :) så jag ska bara komma på lite bra frågor xD

klicka på dina länkar nu med ;) klicka gärna på mina hehe ;P

hade jag inte redan varit medlem hade jag blivit medlem via dig :)

#6 / / hockeyhenke:

Tack för tipset:)

#7 / / Sandra:

Hur har du gjort din blogg?? Den är snygg vill också ha en snygg blogg!