/ Vardag /

Drick lugnt!

Guten morning..

Blev lite sventyskish... Eller morgon och morgon, snarare middag... Har haft en riktig slappemorgon idag och bara legat framför tvn och gosat :)
Men nu sitter jag här med mitt kaffe igen, för ovanlighetens skull ;)
Valborg idag, drick lugnt! De ska jag göra.. Behöver bara ett glas eller två sen är jag sådär lagom fnittrig :P billigt och bra, en box på tre liter hinner bli för gammal innan jag tagit slut på den :P
Öppnade faktiskt det rosét jag köpte igår och tog ett glas när jag kollade på "Lie to me" igår, var ju tvunget att kolla så det inte var något fel på det ;) Och gissa vad? Det var det inte ;D


Wee nu kom precis posten och tydligen har jag ett paket att hämta ut på konsum :D Undra va de kan va... Kanske mina Ray ban? Eller det jag köpte från H&M kanske?

Ohh de har jag glömt att berätta för er, ni vet den gröna tröjan jag köpte på tradera? Den festtopen, den kom igår och passade PERFEKT och den va skitsnygg!!

Bilden jag har här är på ett spray man ska använda i håret innan man plattar det, det delvis skyddar men det ger även håret lite extra glans. Det var rätt dyrt, men helt klart värt pengarna för det funkar jättebra! Och om man plattar håret ofta är det verkligen jätteviktigt att man använder något som skyddar håret mot värmen! Så med andra ord ska man bara spraya över håret med det innan man plattar det så skyddas håret mot värmen.

#1 / / Anki:

Du har ett litet hjärta att hämta på min blogg :-)

#2 / / Nabil:

Valborg är överskattat.

#3 / / Mikaela:

Trevlig Valborgsmässoafton



http;//experienceno1.blogspot.com

#4 / / Anonym:

bra med värmeskydd =) om det ändå fanns ngt som skyddade färgen på riktigt också!!

#5 / / emma:

hoppas du har haft det bra ikväll (:

#6 / / Alshammar - Style As Lifestyle:

älskar att vänta på paket ;)

#7 / / RIVETS:

fina naglar!