/ Vardag /

Fotosession

Hej!
Jag har haft en "fotosession" med mamma hela dagen... Vi har gått runt till olika ställen i Markaryd och fotograferat, jag hittade även lite andra saker som jag passade på att fota när jag ändå hade kameran med mig... Tex. en blåklocka, några gula blommor, ljung och nypon :)
Tack vare att färgerna är helt dumma på min dator så kommer jag inte kunna kolla igenom bilderna ordentligt förrens imorgon när jag köpt ny dator (Jippie!!).
Jag har inte heller kunnat fixa till de bilderna på mamma i Photoshop. Det är såhär att jag har en regel, jag ändrar aldrig mina konstnärliga fotografier i Ps, men "personbilderna" jag ska börja ta nu, nästan som porträttbilder fast inte i en studio ska jag ge mig själv tillåtelse att redigera.... Men som sagt, de konstnärliga bilderna jag tar redigerar jag aldrig i Ps, och det är jag väldigt stolt över :)

Jag lovar att jag tar och lägger upp de senaste bilderna här såfort de är klara =)

http://www.lvdp.se
/Lina
#1 / / Anonym:

hehe va bra :)

#2 / / sunni:

Nä vi ska inte döpa fågeln förrens vi har träffat henne iaf, men kan vara bra och fundera lite innan också.

Kul med ny dator!

#3 / / Darkangel och Mumma:

Ny dator! :)



Jag har lånat en halvny dator. Eftersom min tvärdog.

Det är som en dröm att ha en dator som fungerar.