/ Fotografier /

Dagens bild - 31/8

Har inte haft Dagens bild på väldigt länge, men idag är det dags för en igen :)


Vad tycker ni?

http://www.lvdp.se - Alla mina fotografier
/Lina


Lite olika roliga hemsidor som jag tycker är värda att kolla in!

Och glöm inte min favoritsida, Budson

#1 / / tina:

jättefin bild :)

#2 / / carro-the one and only:

svar: tack för att du röstade:) fin bild!

#3 / / carro-the one and only:

svar: haha, förstår det.

#4 / / Erika:

svar: Roligt tips som jag genast testade med lite effekt. Check it out! =)

#5 / / Erika:

Jag använder mig av trollstaven och även snabbval(W). Sen är det bara använda plus för att lägga till och minus om markeringen hamnar utanför objektet. Sen trollstaven för att förfina kanten. Kan verka knepigt i början men sen när man får koll på det så går det i ett...

#6 / / Matsdotter:

Okey men visst måste de ha rätt stort utrymme att bo på? Buren alltså, och de är nattdjur eller?

Lever de hellre ihop med andra chinchillor? :)

#7 / / Annies Fotoblogg:

Jag gillar bilden, den var jättefin :)

#8 / / Anonym:

allt braa? :)