/ Vardag /

Dagen

Hej!

Har verkligen fått jättebra respons från intervjun, det värmer, tack så hemskt mycket :)

Dagen har gått åt till att luncha med Magda, fikat med morfar, veckohandlat, rastat Tindra i vanlig ordning och gosat med Tusse ovanligt mycket! Han har blivit mer kelsjuk den senaste tiden, och det får man verkligen utnyttja!

 
Snart blir det kvällsrundan med Tindra, sen kolla på tv en stund och hoppa i säng.

/Lina
#1 / / Nellis:

HEJ! :D

Cheka in min blogg tävlingen pågår fortfarande:D

Pussheej!

#2 / / Meia:

Hej! Kolla in min blogg: meia.myshowroom.se! Jag har ett tips så du kan tjäna pengar på din blogg grattis, eller du kanske gillar snygga linser eller party grejer. Och lite knasiga, och fåniga saker? Då är min blogg din grej! Kolla och tyck gärna på annonserna. Och sen kan du bara gå tillbaka! ;D

#3 / / Emma:

Har du tips ? Skulle göra mig hjärtligt glad!♥



http://tomson.blogg.se/2012/february/entry-155025073.html