/ Vardag /

Sweet home Alabama och holiday

Hej!

Ikväll har jag fredagsmys med mig själv. Sitter och tittar på film, en av mina favoritfilmer går på 7:an just nu: Sweet home Alabama. Vet inte hur många gånger jag sett den egentligen. Finns även en låt som heter Sweet home alabama av Lynyrd Skynyrd för en som inte visste det ;).

 
Ska snart även sätta mig och mumsa i mig potatischips med Holidaydip från Estrella. Världens bästa dip om ni frågar mig!

 
Nej nu ska jag återgå till filmtittandet...

/Lina
#1 / / Emma R:

Härligt med filmmys. Jag hoppas du får en riktigt skön kväll! =o)

#2 / / Tanja:

kid rock har väl också gjort en låt som heter något med alabama? den är också bra iaf=)

#3 / / Wesslantjej:

Håller med dig om det dära med dippen! Fast nu har den fått en delad första plats med Fresh Island dippen! Testa den också vet ja!;)