/ Vardag /

Att sova själv suger

Hej!

Okej, jag måste erkänna en sak... Jag tycker inte om att sova i sängen om inte Daniel är här. Han ligger alltid och håller om mig på natten så det blir jättevarmt och mysigt och när man vaknar så är man inte själv utan man får ligga och gosa med honom innan man måste gå upp till verkligheten.



Så nu när han inte är här så känns det bara tomt i sängen, eller ja, i hela lägenheten. När jag vaknar på morgonen så tittar jag mot hans sida av sängen och ser att det ligger ingen där och tittar på mig, vilket innebär att jag måste gå upp direkt, inget gos, inga pussar, bara kylan ovanför täcket.

Därför sover jag helt ärligt oftast i soffan på vardagarna, då kan man vakna och titta lite på tv innan man går upp.

Uppdatering: Oj, nu är klockan efter 12 vilket innebär att jag är 22! Jacob grattade mig 5 minuter efter 12, snacka om att ha koll på läget :P
 

#1 / / L♥tta:

Sv; nej verkligen inte. hehe.



Vad mysigt ni ser ut att ha det. :D

#2 / / shibby:

GRATTIS ;D

#3 / / mammis:

god morgon gumman!

04,01 i morse(natt) kom du till världen för 22 år sedan, grattis, grattis, grattis!!!!!!!!!!

miljoner kramar från mammis och din älskade lillebror!!

#4 / / Egoinas mamma:

På soffan? Fixa TV i sovrummet? Eller det känns kanske tomt ändå.. :)

#5 / / Vanilla:

Grattis på födelsedagen! :-)

#6 / / Charlotte:

Grattis i efterskott! Önskar dig en fortsatt trevlig torsdag.

#7 / / Jennifer:

Hej, gillar verkligen din blogg :) sjukt fin.

#8 / / Anonym:

Kan du inte uppdatera snart?! :D