/ Vardag /

Ett bra tidsfördriv!

Hej!

Det blev ingen Forest Gump för min del idag... Fastnade vid datorn istället och har suttit här ett bra tag nu och kollat in massa olika sidor, hittade bland annat en sida som var fylld med massor av bra erbjudanden! Om ni inte har något att göra är det ett perfekt tidsfördriv :).

#1 / / BeUniqeUF - Egendesignade linnen:

Hejsan! Vill du köpa ett unikt linne, för ett jätte bra pris?



Ett linne som bara ett fåtal kommer bära upp, just du har chansen till de!



Höra av dig isf!

Mvh BeUniqeUF

#2 / / Snygg:

blogg!

#3 / / shibby:

Du lina jag tänkte fråga dig om det är du själv som gjort designen? har för mig du skrivit det :) du är inte sugen på att hjälpa mig med min ;P håller på att byta från metro till blogg.se men kan verkligen ingenting ;/ vet inte ens hur jag får in min bloglovin ikon ;/ nu till min riktiga fråga du har inte lust att hjälpa mig med en design, inget överdrivet, men få lite snyggare utseende, lite egen reklam en bloglovin ikon typ, självklart får du betalat, beroende på hur mycket du vill ha för det :)

#4 / / Charlotte:

Forest Gump kan man se hur många gånger som helst. Älskar den filmen.



Önskar dig en fortsatt trevlig torsdag.

#5 / / shibby:

Jag har nu bytat blogg från metrobloggen.se/shibby till shibbythatsme.blogg.se (den bloggadress jag kommenterar med nu)

så Shibby är fortfarande samma Shibby men med lite nyare blogg ;)



ville bara meddela detta efter som jag prenumererar på din blogg och kanske skriver någon kommentar igen och

adresserna inte alls stämmer överens med namn och IP ;P så nu vet du ;P



Hoppas du får en toppen fredag!

#6 / / shibby:

förresten det där med bloggdesign är redan löst ;P

#7 / / MESTELSA:

hejhej! :)

allting bra?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

#8 / / natha:

fin blogg !!!

#9 / / D E L L A:

Ha en fin söndag! :)

#10 / / annah:

fin blogg du har :)