/ Vardag /

Dator !"#¤%&

Halloj!
Jag tror att jag blir knäpp, igår lämnade pappa in min dator på lagning, och då är det tydligen inget fel på den, den går som en klocka hela kvällen. Toppen tänkte jag och nu när jag sätter igång den är den sönder igen. Den bara piper och när man väl lyckas komma in på internet så rullas alla sidor ner till slutet av sidan, något irriterande!
Så förhoppningsvis kommer pappa hem i någorlunda bra tid så han hinner köra ner med den idag igen.
Ni får verkligen ursäkta att jag inte har uppdaterat bloggen så mycket, det har delvis att göra med att jag inte kan använda datorn ordentligt, men jag har också rätt mycket annat att göra :)
På dialysen idag hann jag läsa igenom nästan halva teoriboken i webdesign, fast jag kunde bara läsa halva tiden ungefär, sen kände jag av dialysen lite och då kändes det inte lönt att läsa, jag ska ju gärna lära mig det som står i boken också :P
Nu sitter jag och väntar på en kund som ska hämta sin tavla, det är den sista tavlan som ska hämtas, sen är alla som såldes på den senaste utställningen utdelade :)
Imorgon ska jag till en kund och hjälpa henne att välja ut vilka tavlor hon ska ha i sin lägenhet, ska bli kul att se vilka hon väljer!

http://www.lvdp.se
/Lina
#1 / / Parro:

tackar så mycket!! ;D

Man ringer runt och säljer miljövänlig el :P inte de roligaste eller de bästa men jag tar de jag kan få just nu :)

Hur går allt själv? Hur blev det med våran fika? ;)

#2 / / jozsef p:

Kul att du får så många tavlor sålda.



Jozsef

#3 / / bitte:

dessa datorer

#4 / / Parro:

Hm,vet inte! Har inte fått något svar ännu som han lovade :/ så jag vet faktiskt inte alls..hoppas jag får något svar snart!

Jahaa,vad bra! Redan så snabbt?! Trodde de skulle ta ännu längre tid men bra att det går så snabbt! :)