/ Fotografier /

Fotobok

Hej!

Funderar på att fixa en fotobok, vet ni vad det är? Man designar en egen, personlig fotobok med upp till 120 sidor på internet med sina egna foton och sen får man den tryckt och färdig hem precis som man vill ha den. Hade varit perfekt för mig som vill kunna ha med mig mina foton på utställningar som en sorts portfolio. Jag kan ju inte ha alla foton som tavlor direkt ;), hade tagit lite för stor plats, så då är det perfekt att ha med sig en fotobok så eventuella kunder kan få se andra foton jag fotograferat.
Just nu har jag alla framkallade löst liggandes här hemma, men vem orkar sitta och sätta in så många kort i ett album om man inte är otroligt pysslig och har en ängels tålamod? Då är det mycket enklare (och det ger ju även ett mycket mer professionellt resultat) att göra det via datorn.
Samtidigt är det ju även väldigt roligt att sitta och leka i programmet och låta fantasin få flöda om hur den ska se ut, det finns ju knappt några gränser på hur den kan se ut!
 

 
 
/Lina
bok / foto / fotobok / fotografi