/ Vardag /

Trevlig överraskning efter jobbet

Hej!

Vilken trevlig överraskning som väntade på mig när jag kom hem från jobbet idag... Tindra hade ätit upp, eller ja.. Snarare tuggat sönder överdelen av min tv dosa.... Så nu kan jag inte stänga av tvn, tror iof att jag kan göra det framme på tvn, men då stängs den ju av helt och hållet och då behöver jag ändå dosan för att sätta igång den ordentligt igen... Om ni fattar vad jag menar...

 
Jaja.. Får väl ha den på ljudlöst annars till de har löst sig på något magiskt vis... Hur funkar de egentligen? Måste jag ha en exakt likadan dosa? Eller räcker de med en annan dosa helt enkelt? De kan ju inte va så svårt att fixa menar jag. Förutom faktumet att jag är väldigt fattig just nu och inte får pengar förrens den 19e... Livet är kul nästan jämt.

 
Nu blir det en macka och sen 2½ men... Glamoröst värre ;)

/Lina
#1 / / M:

hahaha fin fjärkontroll! :D