/ Övrigt /

Nyckelbricka från MySafety

Hej!

Jag provar just nu på att ha en bricka i min nyckelknippa från MySafety, ett företag som arbetar för ett stärkt skydd och ökad säkerhet både för privatpersoner och för företag. Detta är en tjänst som jag provar på gratis i sex månader. Under tiden tar jag även emot information om andra erbjudande och produkter MySafety tillhandahåller. Bland annat mobilförsäkring, ID-skydd och överfallslarm. Om man inte är intresserad av dessa produkter så läser man informationen och sen klickar man på delete. Lätt som en plätt ;).
Men tillbaka till nyckelbrickan… Enkelt förklarat så sitter den bland dina nycklar och skulle du tappa knippan och någon vänlig själ hittar den så lägger dem den i närmsta postlåda, knippan skickas till MySafety och sen vidare hem till dig igen. Perfekt ifall du som jag aldrig har koll på var du lagt nycklarna. De har även spärrtjänster man kan komma åt dygnet runt. Att bara behöva ringa ETT samtal om du tappar plånboken på krogen istället för femtioelva låter som en bra deal i mina öron iaf :))
 
/Lina