/ Vardag /

Sjukhuset - dag 8

Hej! 
 
Igår fick jag träffa urologen, blev glatt överraskad för han hade faktiskt läst på i min journal. Ofta när jag träffar läkare annars så vet de knappt att jag bara har en njure. Vi satt och pratade ett tag, men han hade inte kunnat hitta några förklaringar alls till var problemet skulle kunna vara, för inom hans område och det han är påläst om så ser allt bra ut och det finns inte några direkta undersökningar man skulle behöva göra för att få kompletterande information som hade kunnat vara till hjälp. Efteråt kände jag mig rätt nedslagen av resultatet, jag hade lite hoppats på att han skulle komma in genom dörren och direkt kunna peka på det enligt honom uppenbara problemet. Men varför ska livet vara så lätt? Men nu kan vi iaf utesluta några orsaker, får se det så istället. Nu får jag sätta min tilltro till infektionsläkaren jag förhoppningsvis kommer att få träffa idag.
  
 
Igår var pappa och Pong här, de hade med sig massa gott till mig, så nu klarar jag mig ett tag ;). Efteråt var jag jättetrött så jag la mig ner på kudden en stund med tanken att jag skulle vila lite innan bonde söker fru började. Vaknade av att de kom in och skulle ge mig min antibiotika.... Klockan två på natten.... Sen somnade jag om lika snabbt igen och sov till strax innan 8 imorse.
 
Idag kommer mamma hit. Jag kan inte riktigt förklara hur skönt de känns att få så mycket besök trots att det är en bra bit att köra hit för alla! Jag uppskattar det något enormt. Samma sak med alla sms, samtal, inlägg på Facebook och liknande. Även om jag inte alltid orkar svara så värmer det verkligen och det är jättehärligt att veta att så många bryr sig om en.
#1 / / mammis:

gör det för att jag älskar dej!! <3