/ Vardag /

Man får göra det bästa av de

Hej! 
 
kvällen på sjukhuset blev rätt mysig ändå. Jag lyckades samla mina sista krafter innan idag och asade mig upp i rullstolen och rullade ner mig till pressbyrån. Köpte massa godis och en bok. Så ikväll har det blivit Idol, godis och nu ska jag bädda ner mig med min bok :).
 
 
Fick prata med en jättebra doktor idag så på måndag ska han se till att jag får kontakt med någon som kan mer om urinvägar och som kan kolla upp min konstiga anatomi och se ifall de kanske är där skon klämmer. För han höll med mig om att det måste göras något mer långsiktigt för i långa loppet är vi chanslösa mot bakterierna när de väl börjat växa. Helst med tanke på att jag är njurtransplanterad och går på immunhämmande mediciner. Så de känns riktigt skönt att iaf ha en doktor på sin sida man kan referera till.
 
Imorgon kommer David hit och lyser upp min dag :).