/ Vardag /

För att nå målet...

Hej!
 
Nu har pappa och Pong varit här. De hade med sig frukt från trädgården där hemma :) äpplena är så goda! 
När dem hade varit här la jag mig och sov i någon timme och nu ligger jag och har tråkigt. Faktiskt första gången jag har riktigt tråkigt på sjukhuset sen jag blev inlagd förra torsdagen, inte illa faktiskt. Fast jag har ju tvn, men på dagarna när man faktiskt orkar va vaken och kolla på den är det bara tråkiga gamla repriser som man vid det här laget har sett minst tio gånger innan. Sen när de bra grejerna börjar på kvällen så är jag så trött att jag orkar titta i tio minuter och sen sover jag som en stock. 
 
 
Ord kan inte förklara hur mycket jag längtar hem, att få vara frisk, må bra, vara pigg, få träffa Tusse, jobba, fika med vänner, middagar med familjen och fortsätta bygga upp en vardag tillsammans med David. Men jag vet samtidigt att för att komma dit så krävs det att jag stannar här ett tag till och bara gillar läget.
#1 / / Suzetta :

Kämpa på vännen ❤️