/ Vardag /

Like Frankie said...

Hej!

Nu är det snart dags för sängen, blev rätt sent igår och jag har inbillat mig själv att man kan kompensera för det dagen efter ;).
Idag har Carro varit här och fikat, eller ja... Druckit kaffe och snackat massa snarare ;) Tiden drar alltid iväg så snabbt när vi träffas så vips så var de kväll! Tror att de blir tjejkväll hemma hos mig snart (Magda, om du läser detta så är de en pik!), med tapas, vin, skumpa o lite sånt...
 

 
Efter maten idag (stekt kylling med ris och currysås (ingen bild för en gång skull ;)) så fixade jag en ny header och som vanligt när jag sätter mig vid Photoshop så drar tiden iväg illa kvickt och helt plötsligt var det ännu mer kväll ;). För er som inte vet var "Like Frankie said I did it my way" kommer ifrån så är det ju Frank Sinatra som sjunger "I did it my way" i låten "My way". Och min låt, som jag anser representerar mitt liv och mitt sätt att leva det är Bon Jovi - It's my life och där sjunger dem "Like Frankie said I did it my way". Så då vet ni det, inte krångligt någonstans.
 


/Lina

#1 / / mammis:

<3