/ Vardag /

Skottdagen

Hej!

Funderade lite på om man kanske skulle blogga lite. I brist på annat om jag ska va ärlig. Ligger hemma och är sjuk.. Feber, förkyld och ont i magen. Allt på en gång, lika bra det. Jag har absolut ingen ork i kroppen, orkar vara uppe i några timmar och sitter lite vid datorn och ligger i soffan, sen går jag och lägger mig igen. Jag har ringt till min läkare nu, så väntar på att han ska ringa upp. Så får vi se vad han säger.
 


Tur att man har Tusse som alltid vill gosa lite extra när jag är sjuk


Mycket har hänt sen jag skrev här sist, har bland annat börja jobba :) Har fått en praktikplats på kommunens näringslivsenhet. Känns jätteroligt! (trist att jag gick och blev sjuk nu iof, men de är bara att gilla läget :)). Mina arbetsuppgifter handlar mycket om fotografering, redigering, skriva, webdesign osv. Allt jag älskar i ett med andra ord!

Med Tindra och Tusse är de bra, de försöker riva lägenheten som vanligt :P Var på slyngelträff med Tindra i söndags på Ronnebys brukshundsklubb, skriver mer om de sen, och lägger ut foton och en video också!

/Lina 

#1 / / Emelie:

Sv; Tack så mycket fina du!



Haha, nej, katterna vill inte alltid sitta still. Men ibland så går det :)



Ha en fin kväll!

#2 / / Melissa - Livet i ett Fängelse!:

Hoppas du fick dig en god natts sömn, snart ska man själv lägga sig.

hujedamig, redan är det Mars också, vart tog tiden vägen? Känns fortfarande som de är november 2011 :D

Men härligt med solen som kommer, man får så mycket mer energi :)