/ Djuren /

Bajs eller jord, that is the question...

Hej!

Nu är jag hemkommen från jobbet, fick gå och städa upp det några av de andra hyresgästerna tydligen trodde va bajs från Tindra, vilket visade sig va jord. Bra där. Ta på er glasögonen innan ni klagar nästa gång tack, eller varför inte ringa mig direkt istället och fråga ifall min hund bajsat i några trappuppgångar den senaste tiden? :P
 

 
Fotot ovan är taget med min iPhone, ändå bra kvalité om jag får säga det själv. Jag fotar nästan aldrig med min andra kamera längre, har alltid iPhonen i närheten så då blir de att man drar fram den istället :) men får försöka bättra mig med de. Ska köpa ny kamera när jag har råd är de väl tänkt, om man ser till dem jag vill ha och väljer mellan så blir det väl 2020 ungefär ;).

/Lina
#1 / / Alicia:

Just nu är det en intressant intervju på min blogg! Kika gärna in & kolla gärna in hennes blogg också! :-D<3 Kram!