/ Vardag /

Planerar för framtiden

Hej!

Här kommer en liten bild på Tusse jag lekte med i Photoshop innan...



Idag har jag även beställt kursmaterialet till kursen som börjar nästa vecka. Religion A blir det först och främst. Sen engelska B. Ville egentligen läsa svenska C och engelska C också, men de kurserna fanns inte på distans. Förhoppningsvis ska det gå att lösa ändå. Får hoppas på det bästa, med tanke på att jag vill koncentrera mig på språk och att skriva så hade det varit väldigt bra att ha i bagaget (i nästan alla jobb idag är det bra att ha fördjupat sig i olika språk egentligen). Funderar på att läsa spanska också. Egentligen vill jag läsa latin... Men nån måtta får de allt va ;)

Snart blir det Criminal minds och soffan med té och en kvällsmacka.

/Lina
#1 / / Anonym:

Söt!