/

Photoshop: Redigerat öga

Hej!

Ni får ursäkta dålig uppdatering, är sjuk ....igen.... Antagligen är det bakterien jag hade i magen som har blommat upp igen (clostridium) plus att jag har feber och har dragit på mig en rejäl förkylning. Men annars är läget toppen här hemma! ;)

Här kommer ett foto jag har fixat till i Photoshop, mitt eget öga en varm och svettig dag som ni ser :P Visst är det hemskt när de är så varmt ute så man verkligen känner hur sminket bara rinner bort? Tur att det finns photoshop då ;)
 

 
/Lina
#1 / / mammis:

gillar dej som du är! <3..... men photoshop hade gjort under med mina rynkor!! :) kram! (kan du inte försöka göra något bra med mitt foto på fb, det på mig o tindra, där jag har hög feber.... skulle behöva lite klarare blå ögon, mindre rynkor o lite rosor på kinderna! ;) ) kram igen!