/ Fotografier /

Höstfint

Hej!

Nu tycker jag absolut att det är dags för ett nytt inlägg här, har inte blivit så mycket av varken mat eller baknings-varan den här veckan. Men kan ju ändå ta och bjuda på en vacker höstbild från min balkong.

 
Mörklila ljung och vit ljung i en trälåda med handtag samt en stor pumpa i bakgrunden.  Köpte det för någon vecka sedan nere på torget och det piffar upp väldigt fint en just nu annars tråkig balkong.

Lådan har jag tänkt ha i köket sedan för att ställa färska kryddor i.

Nu hoppas jag att ni får en jättebra lördag, ikväll står det varm smörgåstårta på menyn, men först så är det Tindra som ska få en lekdag med både motion, bus och bad!

/Lina

 

#1 / / MISS ALICIA:

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Gilla vår Facebooksida för att hålla koll på nyheter och tävlingar: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

#2 / / Anonym:

Very nice blog i hope you give us more thanks!

#3 / / swz'9:

ÅH.. så fin blogg :)

följ gärna mig och mitt liv.. ha en bra dag