/ 1. Recept /

Det enda som funkar varma dagar

Hej!

Det enda som funkar varma dagar är glass! Helst mjukglass...

Jag brukar inte fixa att äta upp en hel mjukglass, inte ens i variant small, har nog faktiskt aldrig hänt... Förrens idag! Fem minuter och sen var den borta...  Gud så gott det var!
 

 
Finns många olika toppingar till mjukglass, olika strössel och såser, choklad är ju den vanligaste förståss, men nougat har blivit mer och mer vanligt också. Sen kan man få den i antingen bägare eller strut. Himla mycket att välja mellan ;)

Hur föredrar ni er mjukglass?

/Lina
#1 / / Emma:

Min vill jag ha med chokladpulver/kakao! :D

#2 / / emma:

Jag vill ha min i strut med färgat strössel. Mmmmumma! Fin blogg du har!

#3 / / Per-Anders:

I en strut. Utan topping eller strössel. Bara mjukglass i en strut.

#4 / / Anna:

Så gott! Åt en igår med jordgubbssås, annars gillar jag karamellströssel..

#5 / / Mamma till William och bebis i magen:

Gott med mjukglass.Ha en skön tisdag.

#6 / / evelina:

va nice ;)

#7 / / karin - trattoria:

åh så gott!

#8 / / Hanna:

Mjukglass med nougatsås! :D

#9 / / Elin:

Min mjukglass ska vara au naturel, haha ;D

#10 / / Maja - FOTO - fotogeniquee:

Jag älskar mjukglass! Så sjukt gott, speciellt på varma sommardagar :)



Vad fin blogg du har förresten! Har du gjort designen själv?

#11 / / ester:

fina bilder! ser ut som en bra dag :)

#12 / / Hanna:

Mjukglass, ska vara bara mjukglass i frasig strut! :)

#13 / / Annie:

Vill du bli "MÅNADENS BLOGG"? och kanske få mer läsare? Kika in på min blogg om information!



kram