/ Vardag /

Träningsredskap

Hej!

Nu har jag varit på banken, och sen blev de en runda till Team sportia också ;).
Med tanke på permobilen kan jag inte träna på gymet, väldigt tråkigt! Så jag köpte lite smågrejer som jag ska ha här hemma. Funderar på att även köpa en boxningssäck..... Hade varit riktigt roligt... Avreagera sig lite ;) Och de är faktiskt bra träning också ;). De finns en som är lite mindre och man får handskar på köpet för 799kr tror jag de va... Lockande.




 


Sen pratade jag med Brukshundsklubben idag, så vi ska ut dit idag, också har jag anmält oss till en grundkurs, som är som en valpkurs fast för hundar som är över 6 månader. Så de blir nog jättebra!

Träning, mat, brukshundklubben!

/Lina
#1 / / mammis:

boxningssäck för att avreagera sig på måste Daniel tycka e toppen! :)