/ Vardag /

Lyxfrukost

Hej!

Hur kan man känna sig seg trots att man sovit i åtta timmar + druckit kaffe?? Drack inget igår så de kan inte vara att jag är bakis heller...

Jag och Daniel satt uppe rätt sent igår och kollade på "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" och "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren". Har sett filmerna flera gånger, men de är fortfarande lika bra ;)

Till frukost idag (kan man kalla de frukost när man äter de efter 11??? :P) lyxade vi till de och gjorde rostbiffsmackor, det är min favorit.. Och nu har jag lärt Daniel att älska det också, eller ja... lärt och lärt, jag gav honom en macka och efter det har han varit helt frälst :)





Idag ska vi till mormor och morfar och äta middag, men först ska vi bada Dallas. Daniel badar honom, jag fönar och borstar efteråt. Han blir så fin också springer han runt och luktar cocos i flera dagar efteråt!

/Lina
#1 / / E l i n [E.S.S.]:

Svar; Det förstår jag verkligen att du gjorde, helt otroligt söt är han! :)

#2 / / Essey:

www.Esseys.blogg.se = KOMMENTERA OCH TIPSA OM!!! :D

#3 / / annie:

mmm rostbiff^^ gott! haha

#4 / / Iris:

Haha,älskar rostbiffsmackor jag med!

btw fin blogg!

#5 / / Zami:

ha en bra söndag! :)

#6 / / Micke:

Kattnosar, eller nösser som det heter i plural, är bland det finaste som finns! :]