/ Vardag /

God morgon!

God morgon mina fina läsare!

Yes, jag klarade att vara vaken hela natten, nu kommer den stora utmaningen - att inte somna under dagen... Det är de svåraste, de är så lätt att intala sig själv att man bara ska lägga sig i soffan en liten stund och sen somnar man i flera timmar. Men jag ska hålla mig sysselsatt. Vi ska strax äta frukost, sen ska jag duscha, sen bada Dallas och städa lite, tvätta, följa med Daniel till Vårdcentralen och tömma benet på vätska, handla osv...



Ni får förresten ursäkta den dåliga uppdateringen igår, hände inte så mycket under dagen så jag hade inte direkt något intressant att skriva.

Sitter och kollar på Nyhetsmorgon på tv4 nu, känner hur ögonen blinkar rätt rejält, men snart är de dags för redbull och då blir de förhoppningsvis bättre :)

Frukost-time!

/Lina
#1 / / mammis:

morron!!! ringer mellan varven idag...så du inte somnar! kram! <3

#2 / / Frida:

Varför skulle du hålla dig vaken hela natten ? :P

#3 / / E&R:

fin bild =) tagit densj?

#4 / / Leia ♥:

Varför ska du vara vaken så länge??

#5 / / Skönhetsbloggen!:

Åh, så fin bild! :)



Ha en bra dag!

#6 / / kurdisk muslimsk tjej <3:

godmorgon <3

#7 / / Ronja:

fin blogg:)

kolla gärna in på min dåochdå^

#8 / / Lizy:

Uschh Redbull >.< kaffe är ju så mkt bättre!

#9 / / fandango - foto och annat trams:

Väldigt fin bild! :D

#10 / / BEAUTY SECRETS Tävling pågår!:

Ville bara kika in och önska dig en trevlig onsdag sötnos! :)



Kram<3

#11 / / Nattfoto:

Läcker bild! :)