/ Vardag /

God morgon

God morgon!

Orkade inte blogga mer igår, så det var därför de inte kom något recept ;) Kommer idag istället :)

Igår var vi först hos Kerstin, jättekul att titta på vovvarna som vanligt :) De leker så himla fint och de blir verkligen så glada att se varandra bara! När jag sa till Dallas igår "Ska vi gå till King och leka?" och han tittade på mig och började vifta på svansen i 100 vift i sekunden :P

Sen på eftermiddagen så kom Daniels mormor och morfar hit och fikade, jättetrevligt! Och de hade både bullar, mjuk pepparkakor och lussekatter med sig, kanongott :)

Nu ska jag äta frukost och duscha, sen får vi se vad dagen har att bjuda på

/Lina
#1 / / kurdisk muslimsk tjej <3:

hundar e spralliga :D

#2 / / josephine- fixar din design gratis!:

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

#3 / / BEAUTY SECRETS Tävling pågår!:

Ville bara kika in och önska dig en superskön lördagskväll sweetie!<3

Kram:)

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

#5 / / andrea:

Hej, nu har jag på cheerandera.blogg.se en tävling som jag lottar ut en design! Klicka in och kolla om du vill ha den!! http://cheerandrea.blogg.se/2011/january/lottar-ut-en-design.html#comment

#6 / / Min abort!:

Fin blogg!

#7 / / kurdisk muslimsk tjej <3:

sov sött <3 kram <3

#8 / / Olivia:

Åh, mjuk pepparkaka är så himla gott :)