/ Fotografier /

Varför va som alla andra?



Varför ska man va som alla andra och ligga i sängen?

#1 / / Vicki:

Hehe vilken go hund :)

Väldigt fin blogg du har!

#2 / / Mike & Pearl Weblogg:

Hej Lina,



Tack för kommentaren som du lämnade i vår blogg. jag tror bara att det är eldningsförbud i Blekinge, men du borde kunna hitta denna informationen på din kommuns hemsida eller på SMHI (www.smhi.se).



För min del så var det en arbetskamrat som berättade det för mig, varpå jag sedan läste det i vår tidning (Blekinge Läns Tidning).



Ha en trevlig valborg,



Mike & Pearl

#3 / / Nett:

Härlig blogg gilla



Precis.. varför vara som andra ;)

#4 / / jenny <3:

fin blogg :)

#5 / / MYMiC:

men vad sööt!

#6 / / S':

De bra

#7 / / M E R E I:

- Hoppas du får en bra valborg :)!

#8 / / Pia - smilinggirls!:

Vad gulligt! :)

#9 / / Twins:

vad söt =)

#10 / / Sandra:

jaa de är väl de som är nackdelen med hund... Men ett tips är att köpa frontline på apoteket. De är super bra! våran hund får inte en enda fästing under tiden hon har de på sig.. de är små droppar man droppar i nacken och ärbetydligt bättre än de där fästinghalsbanden som finns... :)



Måste vara en otrolig lättnad att njuren fungerar :D

#11 / / CLARA:

Fin hund :)

#12 / / Emma:

Vilken fining till hund :-)

#13 / / Mamma till William & bebis i magen :):

Hihihi..så söt bild.Ha en mysig söndag.

#14 / / claudia:

Aaw va söt :)

#15 / / JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare:

hej ha det bra

#16 / / L I F T U P - Sara:

Så söt :) är det din hund?

#17 / / ULRIKA LINDE:

Gå in på min blogg och tävla om en goodiebag med produkter från bla Björn Borg och Brazilian Blowout! :)



http://ulrikalinde.spotlife.se/2011/04/26/t-a-v-l-i-n-g/

#18 / / Linda:

ja varför ska man ligga i sängen? min hund är likadan :P

#19 / / Fröken Nilzon :o:

Haha va söt! :)

#20 / / Fröken Nilzon :o:

sv: Hehe :)

#21 / / Klara:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!