/ Vardag /

Tränar hemma idag

Hej!

Idag är det valborg för er som missat det ;) Ska ni göra något kul? Vi ska nog bara ta det lugnt, ska kolla upp om de är någon brasa ikväll här omkring och när de börjar.

Idag ska jag träna här hemma istället, försöker träna varannan dag, men på helgerna har simhallen stängt. Så de blir styrka och cykling (cyklar med händerna).



Sen ska jag fortsätta med krukorna för de har fått torka ordentligt nu. Sen ska jag plantera om alla kryddorna och även plantera basilikafröerna.

/Lina
#1 / / Sara:

Jättefin blogg :)

#2 / / I.W.G:

vad duktig du är som tränar hemma när det är stängt

#3 / / roxanna - kamp efter cancern:

ja just nu är det förjävligt :(

#4 / / Sara:

Sv: Haha, det har jag faktiskt inte, så varsågod.

#5 / / er:

härligt med träning :D

#6 / / anki:

Härlig bild, gillar att du har katten i bakgrunden med :-) finns det något slöare än en katt? I alla fall min 10-åriga...



tack för kommentaren på min blogg, håller med, gullvivor är "gull"iga....



ha en skön valborg, här blir det också lugnt, inte en brasa ens...

#7 / / roxanna:

ja du har rätt :/

#8 / / Anki:

Kul att du kikade in på min blogg.

Jag äter bra men det är det att jag inte rör på mej och hur ska man gå ner i vikt när man inte rör sej alls, hihihihihihihi

Tog i allafall en rask promenad i morse och det var uppfriskande



Ha de så bra

#9 / / S':

haha, Allt bra?

#10 / / kickan34:

Hej jag ska oxå ta det lugnt men vill helt ut o göra nåt, men har ingen som vill hänga på!



Svar: Tack, försöker! Kram :)

#11 / / Micke:

Tja Lina!

Tänkte rekommendera en annan blogg. Skön och rolig snubbe men med verkligheten i fokus. Kanske lite grov till och från men har bra och relevanta inlägg. Kanske inget för dig men kolla gärna och se vad du tycker! kaptenkritik.wordpress.com