/ Vardag /

Finns spöken?

Hej!

Helgen har varit jättetrevlig! På fredagen sov min lillebror här, blev en riktig myskväll med tacos, godis och två filmer. Daniel var hos sin pappa och hjälpte honom med veden, så de gäller ju att passa på att ta hit min andra favoritpojk då ;).

På lördagen var vi hos min morbror som fyller 50 idag (måndag), Grattis Lars! Det var jättetrevligt. Idag har blivit en riktigt slappedag med pizza till middag, orkade inte värma resterna från tacosen.... Ja. Jag är lat.



Jag råkade somna i soffan ikväll när jag skulle kolla på söndagsfilmen, sov till 11. Så det kommer bli jättelätt att somna ikväll, eller inte. Tur att vi har tv i sovrummet så jag kan somna till något program. Det är spökprogram hela natten på TV4+ så det är perfekt.

På tal om det, tror ni på spöken? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Ibland tror jag, ibland inte. Vissa program tror jag mer på, vissa tror jag är ren bullshit. Som Hemsökta hus, där skriker de som fan så fort de händer något, så man själv som tittar hör inte ett skit utan bara deras skrik, och då blir det inte direkt trovärdigt. Plus att det är en där som är livrädd hela tiden, smart att jobba med paranormala fenomen om man är rädd för det. Däremot kan jag tycka att Ghost Hunters är bra, för där utgår dem ifrån att det INTE är hemsökt och försöker hitta naturliga förklaringar, och undersöker genom riktig utrustning, och oftast kommer de fram till att det är något naturligt.

Daniel sitter och smsterrar mig från jobbet (han jobbar ju natt), de måste verkligen ha otroligt mycket att göra. Har fått säkert 7 sms på tio minuter, men han är söt iaf.



Nu ska jag ta och försöka ge mig på sängen och se om jag kanske kan somna innan tre!? Hatar att ligga vaken, har jättesvårt att somna och har tom. fått insomningstabletter av min läkare (det är inte riktigt som sömntabletter för dessa verkar bara i två timmar så man hinner somna). Men ibland hjälper inte ens dessa och om jag är vaken för länge när jag har tagit dem så blir jag jättekonstig, börjar bråka med Daniel om han är hemma, ser i syne osv. riktigt läskigt ibland.

#1 / / mammis:

hoppas du kunde somna gumman!! kramar mammis!!!

är det en Brittisk-Korthår på bilden?:D katten dvs;)