/ Vardag /

Tre dagar...

Hej!

Skolarbetet är inlämnat, yaaay! Nu har jag lite mer tid att ägna åt andra saker, nästa skolarbete börjar på måndag, och då har jag även bara 1 månad kvar av kursen... Så sen är det dags att höra av sig till studievägledaren igen om vilken kurs jag ska plugga då, tror det blir historia eller liknande.

Igår var Daniel här, vi var ute och kollade rundor i lite olika affärer, handlade däremot inte något, bara på systemet och konsum :P. Sen på kvällen drack vi lite vin, dooleys och en varsin corona med lime i :).

 
Lagade ytterfilé med pommes och bea sås också. Daniel plockade undan, diskade osv. jag var helt shockad... Och imponerad förstås :).

 
Idag efter Daniel åkte till jobbet pluggade jag, tvättade två maskiner tvätt och städade undan lite här. Ikväll har jag varit hos mami och papi och käkat tacos och kollat på Lets Dance, gottit!


Heeelt ofixad med stark blixt, niiice :P
 

Imorgon kommer Daniel igen, då ska vi hyra film, köpa godis och hämta mat :)

#1 / / Daniel:

Ja, det blir ingen EL MACO iaf hehe. Älsklar dig kyss