/ Vardag /

Filmkväll, fika och present!

Hej!

I lördags kom Daniel till mig direkt efter jobbet, han hade med sig en liten present till mig... Liten - bokstavligt talat :P.


Denna fönen är superliten, men ändå grymt kratfull - som en vanlig stor fön! Dessutom är den så otroligt härligt söt också :). Vi såg den när vi var ute och shoppade för några dagar sedan, men ja tyckte inte att jag hade råd med den så självklart blev jag överlycklig när Daniel hade köpt den till mig!


Jag anade lite att Daniel hade köpt den, när han har köpt något till mig har han så svårt att hålla masken nämligen ;). Så när han kom hit så hade jag bakat kladdkaka till honom, det blev väldigt uppskattat! :)


Sen gick vi och hyrde film, Baksmällan blev det. En ny komedi som var riiiiktigt rolig, precis min sjuka humor så jag hade nästan ont i magen av skratt tillslut.


.... Eller så kanske det var allt godis jag fick ont i magen av? ;) Självklart måste man ha godis när man hyr film, så det blev en rejäl påse lösgodis och popcorn.

Efter filmen hade vi sån tur att det gick två filmer till på tv som var bra, först Scary movie 2 (skräck-komedi) och sen Ghost ship (rysare). När de två var slut va våra ögon helt sluttittade på tv så de va helt klart sovtime :) men inte innan vi hann ta ett fint kort förståss...


#1 / / Kia:

Så gott med kladdkaka! Bakade igår! :)

#2 / / Ella:

Heh, va söt fön!

#3 / / Anette:

härlit med presenter,gott med kladdkaka, fin blogg har du

#4 / / Hanna:

haha jag har en sån fön!

#5 / / Simon.:

Hah, jag har sett den filmen, den är bra!