/ Vardag /

Vattenkrig

Hej!

Jag sitter och kollar på Da Vinci-koden, pratar med mamma på facebook, och skriver ett längre inlägg om när jag och Daniel var på Marina Plaza som ska ut i bloggen senare samtidigt som jag skriver detta. Det kallas multi tasking killar!

Idag har varit en såndär otroligt onödig dag i mitt liv, har haft ont i magen, skulle kolla på film men somnade, försökte äta men fick ont i magen, satte mig vid datorn och har nu ont i magen här. Väldigt effektiv dag...

 
Eller en sak till har jag iof gjort, haft vattenkrig med Daniel :) Han satt på knä och lutade sig framåt över Tusse och då syntes en liten springa där bak på honom.... Och då passade jag på att hälla vatten ner i den... MYCKET vatten... Vilket resulterade i att han fick sin hämn då han är mycket starkare än mig så han kan hålla fast mig och hälla vatten innanför min tröja på samma gång....

Om grannarna hör oss måste de tro att vi är helt dumma i huvudet...

#1 / / mammis:

om Jerry ringer, vad ska jag säga?

#2 / / Svorskan:

Jag tror grannarna tror att ni har väldigt roligt. ;)

#3 / / HANNA:

Hej :D allt bra?

#4 / / Anonym:

haha, fräsch bild :-P

#5 / / Anders Billet:

Tjohoo, vem är det som du har tagit kort på bakifrån? skulle hemskt gärna vilja ha han telenr eller liknande?



Snygg sida för övrigt.

#6 / / Sandra:

Hoppas att det går bättre med magen i morgon!!



HAHA!