/ Vardag /

Härlig dag

Hej!

Idag mår jag bra! Det är helt otroligt, igår mådde jag så sjukt dåligt och idag känns det knappt någonting i magen.. Det enda jag känner lite av är att jag inte har så mycket energi, men de är ju inte så konstigt med tanke på att jag inte kunnat äta ordentligt på flera dagar.

När jag vaknat till och ätit frukost så hoppade jag in i duschen och fixade till mig - bästa duschen på länge! Kände mig som en människa igen helt plötsligt :P
Sen gick jag Magda och lilla Noel till Kvantum och handlade mat till i helgen, kom på att efter ett par dagar i soffan så hade vi knappt något hemma som var ätbart förutom mackor!

Skulle egentligen köpa fläskkotletter som de gör reklam för på Icareklamen, men de såg inte alls fina ut, så de får bli ytterfilé med potatissallad ikväll istället - En av Daniels favoriter :).


morotskaka är gooooott


Kaffe också


Fick bli läsk för min del - vågar inte utmana ödet med kaffe, då börjar väl magen igen!


Noel sov sött nästan hela tiden


Det var så skönt att komma ut en runda idag, härligt väder och skönt att prata lite (läs mycket) skit med bästa Magdan i hela världen :). Precis vad jag behövde just nu! Att jag gosade lite med Noel gjorde ju absolut inte saken sämre heller direkt ;) goare och sötare unge får man leta efter!!

#1 / / Solveig:

njut av livet,tack universum för att vi finns o kan fnissa

#2 / / Johan Hermansson:

Morotskaka är verkligen hru gott som helst! :)

#3 / / Sambon.:

Blir ju inte lite avundsjuk eller så..

#4 / / Linea:

Åh vilken söting Noel! :)

#5 / / Nathalie:

Gott med morotskaka:)!