/ Vardag /

Presenterna

Hej!

Oj vilken helg det har varit, jag är helt död just nu och snart blir det sängen för hela slanten! Har haft jätteroligt och mysigt, Daniel har ju varit här :).
Festen igår var jätterolig, vi var ungefär 50 pers i alla åldrar, Daniel blev grillad av min släkt, men han överlevde och har inte dumpat mig än iaf ;). Vi höll på att roa oss till 2 ungefär, sen blev det hemfärd, både jag och Daniel var rätt onyktra och jag var t.o.m. lite bakis idag!

Idag har det varit kalas här hos mig, jag fyller ju 22 imorgon. Underbara mamma kom hit redan vid tolv (då hade jag och Daniel precis asat oss upp ur sängen!) och hjälpte mig att baka äppelpaj och duka o allt... Jättesnällt!

Presenter fick jag också....

* Pengar
* Öronhängen
* Berlocker till mitt pandora armband
* Björn Borg trosor
* Blommor
* Presentkort











Riktigt nice, tack så jättemycket allihopa!

Oj, ja jag glömde ju en sak jag fick också förresten...



EN BÄNKDISKMASKIN! Fick den av mormor och morfar, helt sjukt! Nu ska bara pappa koppla in den till mig också, jag ska tjata på honom varje dag tills han gör det :P Så nu har jag lovat Daniel att det är slut med massa hämtemat hela tiden.