/ Fotografier /

Iskall

Hej!

Sådär, maten avklarad idag också, det blev rester sen igår. Jag tycker om att göra mycket mat, då är de bara att värma dagen efter!
Jag är så seg ikväll så jag vet knappt vart jag ska ta vägen, och fryser gör jag också, känns som att jag fortfarande som att jag är genomfrusen sen jag var ute i regnet.


Jag fick hem canvastavlorna idag, fan va bra de blev rent ut sagt! Är otroligt nöjd.. Tog inget kort på hur de blev innan jag packade ner dem inför utställningen, men jag kan ta kort på de när vi hängt upp dem i lokalen imorgon.

Nu är snart reklamen slut så jag måste slänga mig i soffan igen och kolla på CSI ;)



Smultronställen.se
#1 / / nathalie:

Hejhej, sugen på snygga armband, halsband eller armband? Jag gör snygga läderarmband med blandannat peacemärken och söta smycken med cupcakes, donuts, marshmallows. Lite allt möjligt helt enkelt :)

#2 / / emma:

tack (: vad gör du ikväll?

#3 / / NAISY- Anna i landet Upp och Ner:

OOOO vilken fin bild!!

#4 / / Charlotte:

Ska bli kul att få se canvastavlorna :-) Håller utkik. Ha en fortsatt trevlig fredag. Kram Charlotte.