/ Vardag /

Forrest Gump!

Hej!

Nu har Daniel åkt och lägenheten är tom igen... Men han kommer på torsdag kväll efter jobbet och stannar tills på söndag =).

Blev så glad att han kom hit igår, han brukar aldrig komma till mig på vardagarna nämligen, trots att vi inte bor så överdrivet långt från varandra... Vi hann iof inte med så mycket, satt vid datorn en stund och sen kollade vi på Ghost ship. Nu på morgonen hann vi iof med både frukost, kaffe och lunch (iaf Daniel, jag väntar med lunch någon timme till :P). Jag har blivit riktigt huslig nu när han är här, han behöver inte ens bre sina mackor på morgonen - eller hämta sitt kaffe själv :P. Fast han ger ju igen när jag är hos honom, då är det han som lagar mat, plockar undan, diskar osv. Så i längden jämnar det faktiskt ut sig :).

På lördag är vi bjudna till min släkt, det är kalasdags igen (blir så när Putten släkten förökar sig som jag vet inte vad! :P) sen på söndag är vi bjudna på middag hos mormor och morfar för morfar fyller år imorgon (Grattis!! :)).

Vet ni vad jag tror att jag ska göra, kolla på Forrest Gump! Det var så längesen och den filmen är riktigt bra :). Efter det blir det nog plugg för hela slanten... Är inte så mycket i skolan nu dock så några större ansträngningar behövs inte direkt.

#1 / / asdf:

Den filmen måste vara rejält usel, den har inte ens tjänat ihop produktionskostnaderna än. http://en.wikipedia.org/wiki/Forrest_Gump#Author_controversy