/ Vardag /

Hellu =)

Hejsan!

För en gång skull har jag inga planer för helgen, förutom på söndag förståss, då måste jag tömma hela mitt kök och bege mig hem till pappa i minst två veckor medan de renoverar här :). Men jag syftar på fest-planer.. Rätt skönt ändå att inte ha något inplanerat, men samtidigt känns det oroande.. Nu när man inte har bara tagit det lugnt någon helg på hur länge som helst så känns det fel på något vis att man bara ska sitta hemma ikväll och kolla på tv... Wierd!


Såhär ser mitt fula kök ut nu...

Igår var vi på kalas, min kusin och mormor fyllde år så de firade ihop. Väldigt trevligt :) Det enda som är svårt när man är på kalas det är maten, nu visste jag att vi skulle ha tacos, så det var lugnt, jag struntade i brödet helt enkelt. Men om man inte hade vetat innan och man hade chansat o de hade varit smörgåstårta eller pastagratäng tex. så hade det inte varit lika lätt att göra det "GI-vänligt" :P.
Men annars tycker jag att det går väldigt bra med GI, kan få mina ryck där jag är otroligt sugen på allt och ingenting på samma gång :P men jag vet att det har med cortisonet att göra, det är ju en av biverkningarna av medecinen, att man blir sugen på onyttigheter :P men jag brukar sätta mig med lite nötter och 90% choklad då sen är det bra igen :).
Jag har iof fuskat två gånger, en gång när jag var ute på Kinan här i M.ryd och smakade en bit med äkta vaniljglass och friterad banan och en gång när jag var hemma hos Chrille och drack, då smakade jag en "Jack Daniels cola", men annars har jag varit stenhård mot mig själv!


Nu ska jag träna, har tränat 4h totalt denna veckan, hade "vilodag" för musklerna igår vilket jag tror att dem verkligen behövde :P Men idag slipper de inte undan ;) Ska köra 30min vanlig cykling och sen 1h intervallträning.

#1 / / Hemlis:

Hej. Egentligen känns det lite dumt att skriva till dig, eftersom att jag inte känner dig på något sätt=) Men jag har verkligen fastnat för din blogg och jag måste säga att jag tycker du verkar vara en fantastisk människa, otroligt stark och positiv! Bara så du vet är du en stor inspiration till andra människor!

#2 / / Anki:

Låter skönt och inte ha nåt planerat tycker jag :) Jag har inte heller nåt speciellt planerat i helgen förutom min o mackes ett års dag imorgon :) Ska på bingo imorgon oxå på Ekliden, hjälpa de gamla som har dåligt o se eller höra, mycket trevligt =) ha en trevlig helg!

#3 / / Karin:

Hej !

Hittade dig, genom en googlesökning jag gjorde.

Inlägget, som var på google, var skrivet 2/5, men finns inte med här vad jag kan se...

Skriv gärna ett mail till mig.

Jag har en idé, som vi kan diskutera på egen hand...



Hoppas höra från dig !



Karin

#4 / / Madicken -- Foto:

Ha en bra söndag :)

#5 / / Michaela:

vad är det där för rolig träningssak?

#6 / / Stina:

Gud vad skönt att inte har något planerat. Om jag var du skulle jag skämma bort mig själv med ett hemmaspa, man känner sig så pigg då:D



primastina.blogg.se