/ Övrigt /

Safetyzone


Vet ni vad jag har kommit fram till? Att jag ska öva på att gå utanför min "safetyzone" det är jag verkligen inte bra på för tillfället! Det jag menar är att jag undviker gärna situationer där jag inte har helt kontroll över läget eller inte vet hur det ska gå eller inte känner mig helt trygg. Men det är inte alltid bra, för det gör gärna att man missar saker. Så hädanefter ska jag tänka på att försöka ta lite mer risker, att göra något impulsivt tex. trots att man inte riktigt vet vad resultatet kommer bli, jag tror det är viktigt!

#1 / / J:

Och Pilen Pekar På Van Der Plutten haha..;)

#2 / / Elina♥:

håller absolut med dig:)

antar att du vill ha fler besökare på din blogg?:D Här har du en länk där du kan få över 1 miljon nya besökare:)

http://www.viraltrafik.se/?Elinalatin

ha en bra dag!:D

#3 / / Josefine:

Det behöver vi nog alla träna på, nyttigt!!

#4 / / frida:

söt blogg, kolla gärna in min :)

puss

#5 / / Sanna:

Hej tjejen!

Hur är det?? Kör du fortfarande GI? =)



Kram på dig!

#6 / / Carro:

vad sjutton betyder det där då?

#7 / / spelmee:

besök gärna min sida den äger!!!!!!!!!!!!!!!

#8 / / Milla - Hobbyfotograf:

Hej

Har nu en frågestund i min blogg. Kika in om du vill.

:)

#9 / / Emmi:

Vart är du? :(

#10 / / sandra:

heej villken fin blogg du har :)

#11 / / Lotti:

låter vettigt!

#12 / / JN:

Ja absolut, så bör man göra det..

Vilken fin blogg du har!=) Verkar intressant!

Ska vi följa varandra via bloglovin kanske?



Puss och Kram

Isa