/ Vardag /

Så grymt full!

Good morning :)

Idag står det lite olika grejer på agendan.. Jag ska träna igen (jag är så duktig :P) och sen självfallet slänga mig i duschen, sen efter det måste jag skriva ihop en grej till kommunen. Sen tror jag nog att jag ska försöka fota lite, har hämtat min kamera hemifrån nu så om jag lyckas få någon bra bild så kan jag faktiskt använda den på nästa utställning!

Och vet ni vad ni måste hjälpa mig med idag? Påminna mig om att jag måste beställa tid för provtagning tills på onsdag!

Här kommer en grymt rolig video förresten :P Han är så full så när polisen stoppar honom och han ska blåsa så tror han att alkotestaren är en flaska, polisen håller på att dö av skratt! HAHA!
 
 
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ge mig på träningen, innan jag ångrar mig ;).

#1 / / ävelicious:

Du har väl inte missat nyheten på min blogg,

Du kan nu synas på den sötnos :)

#2 / / ävelicious:

tack hihi :)

allt bra annars?

#3 / / Mandragora:

Men ... pratade de skånska eller vad tusan var det?

#4 / / Liss:

Oj oj, en sån där vill man inte träffa på i trafiken..hi..hi

#5 / / Egoinas mamma:

HAHAHAHA! Riktig as packad!!



PS! Kom ihåg att beställa tid för provtagning till på onsdag!!!



:D

#6 / / Frida:

Hahahaaha, fan vad misslyckat gjort av gubben. Hahaha! Härliga poliser dock. :P

#7 / / Daniel:

heheh som oss finnar!

#8 / / emelie:

haha, jag dör av skratt!!