/ Vardag /

Gissa hur många stick?

Hej!

Nu är jag hemma igen!

Gissa hur många stick de blev? Två stycken bara :P Fast vet ni vad hon gjorde? När hon nästan hade fyllt ett av rören, så tappar hon de!! Så fick ta ett rör extra, mina stackars fingertoppar är ömma nu...


Med tanke på att jag flyttar idag igen så bestämde jag och min lillebror att vi skulle ha myskväll igår, så vi kollade på Criminal Minds och sen gick vi o la oss direkt efteråt och mös :) Vaknade imorse vid sju av att larmet gick här och de gick inte att stänga av! Så jag ringde pappa tillslut så han fick komma hem o fixa det :P. Tur att pappis finns :) (anledningen till att jag fjäskar är att han ska tapetsera mitt kök ;P).

#1 / / ♥ Sandra ♥:

Söt bild :)

#2 / / Bim HD:

Hm, försöker fjäska för far för en ny spis här :P Önskar bygga om köket - men en på Akassa och själv nollad för stunden hos FK, inte en chans. Men, att koka spagetti/potatis på 6an, högsta! Och ev steka på 5an... oekonomiskt så det ryker om det... Så, tills nytt kök infinner sig - en nyare, dock billig spis? :D

Må så grankott...