/ Övrigt /

Daniel

Inser ni hur lycklig jag är?

När jag flyttade till Markaryd igen så insåg och accepterade jag att chansen att jag skulle träffa nån var väldigt liten, man känner redan de flesta i Markaryd och de känner redan mig.
Men jag var nöjd med mitt liv, ibland kände jag mig lite ensam, men jag har mina vänner och min familj vid min sida, och har alltid haft, vilket jag är otroligt tacksam över! Hade aldrig klarat mig igenom all skit jag varit tvungen att utstå utan dem.

Sen har jag hamnat i vissa diskussioner med en speciell person som gått ut på att jag aldrig kommer att hitta någon som vill ha mig och kommer acceptera mig för den jag är. Självklart har detta skadat mitt självförtroende något enormt och tillslut började jag även tro på hans påståenden. Så den senaste tiden har jag med andra ord bara försökt att acceptera faktumet att jag kommer leva själv och försökt vara nöjd med det, jag tycker att jag lyckats rätt bra och varit nöjd med mitt liv. 
 
För några veckor sen däremot fick jag kontakt med Daniel genom en gemensam vän. Vi började pratade flera timmar varje dag, och natt. Kort efter bestämde vi att vi skulle träffas, sagt och gjort så dagen efter körde han hit och vi gick och fikade. De kommande dagarna träffades vi non-stop, han följde bland annat med mig ner till Kristianstad och träffade några av mina gamla vänner där.
 
Två dagar senare blev vi tillsammans "officiellt". Ord kan inte beskriva hur lyckligt lottad jag är att träffa en kille som honom, ingen bad-boy utan en riktig kille som älskar mig för den jag är och har fått mig att öppna mig och visa vem jag är till 100%. Jag älskar dig Daniel!
 


Smultronställen.se
#1 / / mammis:

go lina!!!!!!!

i love you!!!!

mammis

#2 / / Em:

Vad var det för människa som sa dessa hemska saker till dig? Tur att du inte längre lyssnar på sådana dumheter! Jättekul för dig att du hittat någon att älska.

#3 / / Parro:

Super glad för din skull Lina, verkligen!!

Underbart att du hittat en så fin kille!! :)