/ Vardag /

Mina favorittips!

Hej!

Här kommer några av mina favorittips samlade till ett enda stort inlägg =)



Auktion:

MrSvensson.se - Världens första och största öresauktion. - Passa på att bli medlem NU och ange kampanjkoden ”TV” så får du sju stycken bud helt gratis! (Det är även helt gratis att bli medlem! =))

Budson - Underhållande Auktioner där man ska lägga det lägsta budet istället för de högsta!



Shopping:

MrGizmo - Detta är min favoritshoppingsida på internet =) De har massa coola prylar, och som ni säkert redan vet så är jag en prylgalning ;)

Ladda hem dina mobilspel här - En bra och seriös sida där man kan köpa grejer till sin mobil =)

Teknikimporten säljer spännande elektronik som man inte alltid hittar i de större hemelektronikkedjorna!

Skräddarsydda skjortor i egyptisk bomull - Här kan du bestämma själv hur dina kläder ska se ut, jättehäftigt! =) Både för killar och tjejer!

Massa fina slipsar, perfekta presenten när man inte vet vad man ska köpa till gubben eller pappsen ;)

Vem vill inte ha vita tänder? Det kan man få nu, på ett enkelt sätt och för ett billigt pris =) Klicka på bilden för att få veta mer!

Pizza via nätet, gratis hemkörning!

Jättefina glasögon för både dam, herr och barn till ett bra pris!

Här hittar du riktigt snygga skjortor till riktigt bra priser. Tveka inte utan kolla in dom nu!

Coola t-shirts! och massa annat häftigt! =)

D7.se - Störst på skämt och present

Bytelove - Grym sida med allt från kläder till prylar man egentligen inte har nån användning för men ändå vill ha :P



Spel:

Spela Lotto Gratis - Klicka här! - Kingolotto, en riktigt bra svensk bingosida där man får 10 stycken gratis lottorader (som man får välja själv!) varje dag, och man kan vinna riktigt bra priser! =) Detta är jätteenkelt, och gratis, så bli medlem nu!

Online Bingo På Svenska

Starta ett band och ta det till toppen! Detta är också självklart helt gratis, och beroendeframkallande! ;)

Rivality
- Klicka på länken och kolla in detta supercoola onlinekrigarspelet (som också är helt gratis =)).



Tjäna pengar:

Skicka gratis SMS på nätet. Du får ditt egna nummer som avsändare, så ingen kan ana att du skickat de från nätet =)

Bli medlem på denna sidan och samla ihop poäng så får du Gratis biobiljetter! eller presentkort på minst 300kr!



Övriga:

Gratis översättning! Översätt text och webbsidor gratis med vår automatiska översättningstjänst.

Hur mycket är bilen värd? Köpa, sälja eller endast nyfiken. Fordonsvärderingen ger dig svaret.

Klicka här om du vill gå ner i vikt!

Knappstyrda busringningar. Få din inspelning skickad till din e-mail



Hoppas ni gillade mina tips och att ni kan få mycket nytta och nöje av dem!

http://www.lvdp.se
/Lina
#1 / / Victoria Wiklund:

det där var ju rätt bra tips :)

#2 / / Victoria Wiklund:

Vad snygg din hemsida är. önskar att jag med var så duktig o fixa till design o så.

#3 / / Leia:

Allt bra med dig denna lördag? =)

#4 / / Leia:

Det är bra här med tack =)

#5 / / anne-lie:

hej! Och tack! vad kul :) Trodde nästan bara jag hade folk jag kände som läste så det var superkul att du gjorde dig till känna! :)

#6 / / Cecilia:

Hej! Tack, vad kul att du läser :) Vad roligt att du också är intresserad av fotografering!

#7 / / amanda:

Åh, tack, vad glad jag blir! Du får gärna följa den med bloglovin' om du vill =) Kramar!

#8 / / Leia:

Ja precis. =)

Ska snart gå över till pappa och äta middag. =)

#9 / / Victoria:

Svar: Vad roligt :). Tack så mycket!

#10 / / Anonym:

Tack så mycket! din blogg är riktigt bra den med! Kram!

#11 / / Merja:

Har inte haft tid att blogga förrän nu.

Ja, samtalet med läraren gav inte så mycket, hon sade sig inte minnas att hon skulle sagt något, som vanligt är det en ursäkt hon kör med hela tiden.

Men vi får väl se vad som händer, är iallafall nöjd att jag blandade in rektorn.



Hoppas du har en trevlig helg.

Kram

#12 / / http://lilalili.blogg.se:

Många tips som kan komma till användning någon gång :)

Jag hoppas allt är okej och det fungerar bra med GI. Så fort jag känner mig lite friskare än nu är det min tur att hitta på något.

Ha en skön kväll!

Kramis

#13 / / Christoffer:

Visst har jag tjejen men hon bor i Småland och jag i Västra Götaland tyvärr =( så man kan bara inte åka över till varandra bara sådär liksom =(

Bra att du har vänner. Själv har jag som sagt bara tjejen. =(



// Loffe

#14 / / Emelie:

Sv: Ååhh tack så mycket! Det värmer verkligen att höra sånt! Kram , Em

#15 / / Mie:

Oj, så mycket tips.. det kommer att ta mig resten av kvällen att titta igenom allt! ;)

Trevlig helg

#16 / / Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

Svara: Vad roligt att höra :D då kanske du är en av dom som har mig på bloglovin? Glada läsare är alltid kul! vad smarrig mat du ser ut att göra btw!

#17 / / Anonym:

Tack så mycket, det var roligt att höra att du tycker om den :)



Bra tips :)

#18 / / Tarziii:

Skitbra tips, tack för dem :)

#19 / / HUSnrNIO:

Tack så mycket! Vilken bra samling med länkar du har satt ihop. Ha en trevlig lördagkväll.

#20 / / Emma:

aaw okej!! tack så mkt! :)

#21 / / Emelie:

Hejsan!

Hittade dig när jag sökte på gi bloggar på google.se

Jag kör också GI, har hållt på sen den 1:a och har gått ner 6 kg!

Hur går det för dig??

MVH Emelie

#22 / / emms:

Hej :)

Kolla in vår tävling "Kungen spelar pingis mot ett får"!

Fina priser och roligt tema :D

#23 / / Marie:

Vad snygg din sida är. Är allt bra med dig? :)

#24 / / sannixen:

Härligt att allt är bra :) allt är bara bra med mig också men ska snart iväg till jobb :P hehe.. sker idag då?? kram

#25 / / anne-lie:

hum ja det kan jag säkert men jag vill gärna läsa mig in på vad det är först och det är jag för bakis för att göra nu :P

#26 / / Matilda:

Måste få tipsa dig om enkrona.se! Har aldrig budgivit men sidan verkar riktigt shysst!

#27 / / Rebecca:

Skitbra tips ^^ Kollade din hemsida förut också, snygg!