/ Vardag /

Fullproppad dag

Hejsan!

Ursäkta att jag inte skrivit något idag, har verkligen inte haft en enda minut över.
Hoppas allt är bra med er, här är allt finemang, lite stressad bara. Mormor och morfar kommer hit om lite mindre än en timme med mina gardiner, wee! Innan dess ska jag diska undan, precis gjort pajdegen, ska nämligen göra tacopaj, pappa och Tobias kommer hit ikväll och äter... Mamma ska iväg med mormor och morfar och titta på nån pjäs i Halmstad.

Idag har jag hunnit till systemet och konsum, har varit och klippt mig (blev jättebra =)) tränat en timme och som sagt gjort pajdeg :).

Ska städa idag också hade jag tänkt, damma av och ta golven. Så som ni säkert förstår så blir det inte överdrivet mycket bloggande idag ;)

Ps. Jag gjorde pajdegen med dinkelmjöl (GI vänligt).

http://www.lvdp.se
/Lina